Tüketici Haklari – Cayma – İptal İade Koşullari

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU ve CAYMA HAKKI POLİTİKASI

GENEL:

  1. beyazcomputer.com.tr web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğinizde, ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
  2. Alıcılar; 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG: 27.11.2014/29188) ve KKTC Tüketicinin Korunması Yasası (48/2000) kapsamında işlem yaparlar.
  3. Ürün sevkiyat masrafları (kargo ücretleri), aksi belirtilmedikçe ALICI tarafından karşılanır.
  4. Sipariş edilen ürün, en geç 30 gün içinde alıcının belirttiği adrese teslim edilir. Sürenin aşılması durumunda alıcı sözleşmeyi feshedebilir.
  5. Ürün eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi ve kullanım kılavuzu ile teslim edilir.
  6. Ürünün temin edilememesi halinde, satıcı 3 gün içinde alıcıya yazılı bildirim yaparak 14 gün içinde ödemeyi iade etmekle yükümlüdür.

ÖDEME SORUNLARI VE KREDİ KARTI YETKİSİZ KULLANIMI:

  1. Alıcı ürün bedelini ödemez veya ödeme iptal edilirse, satıcının ürünü teslim yükümlülüğü ortadan kalkar.
  2. Kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından kullanıldığı tespit edilirse ve ürün bedeli satıcıya ödenmezse, alıcı ürünü 3 gün içinde satıcıya iade etmekle yükümlüdür.

TESLİMAT GECİKİRSE:

  1. Mücbir sebeplerle teslimat gecikirse, alıcıya bilgi verilir. Alıcı, iptal veya erteleme talep edebilir. Ödemeler nakit ise 14 gün, kredi kartı ise bankaya 14 gün içinde iade edilir.

ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL SORUMLULUĞU:

  1. Ürün tesliminde fiziksel hasar kontrolü yapılmalıdır. Hasarlı ürün teslim alınmamalıdır. Cayma hakkı için ürün kullanılmamış olmalı, fatura ile birlikte iade edilmelidir.

CAYMA HAKKI:

  1. Alıcı, ürün tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkını kullanabilir.
  2. SATICI İletişim Bilgileri:
    Firma Unvanı: Berbey Elektronik LTD
    Site: www.beyazcomputer.com.tr
    Adres: Lefkoşa / KKTC
    E-posta: info@beyazcomputer.com
    Telefon: +90 539 115 00 00

CAYMA SÜRESİ VE ŞARTLAR:

  1. Hizmet alımlarında cayma süresi sözleşme tarihinden itibaren başlar. Cayma süresi dolmadan hizmet başlarsa cayma hakkı geçersizdir.
  2. Cayma hakkından doğan masraflar SATICI tarafından karşılanır.
  3. Cayma bildirimi e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya satıcının belirttiği yöntemle yapılmalıdır.

CAYMA HAKKININ KULLANIMI İÇİN:

  1. Ürünün faturası (kurumsal ise iade faturası ile),
  2. İade formu, kutusu, ambalajı, aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz ve zarar görmemiş şekilde iade edilmelidir.

İADE ŞARTLARI:

  1. Satıcı, cayma bildirimi alındıktan sonra 10 gün içinde ürün bedelini iade eder ve 20 gün içinde ürünü geri alır.
  2. Üründe kullanımdan doğan zarar varsa, alıcı zararı tazmin eder. Ancak ürünün normal kullanımına bağlı bozulmalardan alıcı sorumlu tutulamaz.
  3. İade sonrası kampanya şartları bozulursa, kampanya indirimi de iptal edilir.

CAYMA HAKKI OLMAYAN ÜRÜNLER:

  • Ambalajı açılmış kozmetik, hijyenik ürünler
  • Tek kullanımlık ürünler
  • Çabuk bozulabilecek ürünler
  • Yazılım, dijital içerik, kitap, CD/DVD vb.
  • Kullanıcının talebine özel hazırlanmış ürünler
  • Elektronik ortamda anında teslim edilen hizmetler

TEMERRÜT VE HUKUKİ SONUÇLAR:

  1. Alıcı kredi kartı ödemesini zamanında yapmazsa bankaya karşı sorumludur. Satıcı uğradığı zararları tahsil edebilir.

ÖDEME VE TESLİMAT:

  1. Banka havalesi veya EFT ile ödeme yapılabilir. Hesap bilgileri sipariş ekranında yer almaktadır.
  2. Kredi kartıyla online ödeme yapılabilir. Tek çekim veya taksit seçeneği sunulabilir. Ödeme sipariş sonunda tahsil edilir.
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.